motorcrossnieuws.com-logo

STB Racing / MX Scouting Rijder Michael Boon Kampioenshuldiging & Jaarverslag 2013

Afgelopen Zondag 01-12-2013 werd dan eindelijk Michael officieel gehuldigd als Kampioen MON Noord Oost 65cc gw 2013! Dit gebeurde tijdens een feestelijke middag met kampioenshuldiging in de kantine van de MC Flying Boetoe te Joure. Michael kende een super seizoen bij de MON Noord Oost met 8 podium plaatsen van de 9 verreden wedstrijden (1 niet gereden) waarvan 5 dagzeges, Werd Michael op overtuigende wijze kampioen!

Ook werd Michael Open Fries Kampioen 2013, door beide manches op het zware circuit van MCO Prikkedam (Makkinga) op overtuigende wijze op te eisen!

Al met al is 2013 een zeer goed seizoen geweest voor de kleine man “RamBoon” uit Ureterp met Harde crashes en super wedstrijden met veel wedstrijden waarin Michael liet zien subliem te kunnen rijden en wedstrijden waarin hij keihard voor elke meter moest strijden op het randje van kunnen, voor hem en de motor met in totaal 18 dik verdiende podium plaatsen in 2013. Waarvan natuurlijk de kroon op het keiharde werken van dit jaar de 2 titels zijn.

Tevens willen we vanaf deze kant onze sponsors bedanken want zonder hen was het allemaal niet gelukt:

STB Racing Team www.stbracingteam.nl

Helmhout Tuning Zwaagwesteinde,